tisdag 14 december 2010

Snart dags för en fröjdefull jul


Vädret har verkligen varit varierande. Så här fint var det i fredags. Sedan var det slask och tråkigt i lördags och det blev inget vidare drag på julmarknaden i hamnen. Sedan blir det polarkyla igen och luciafirandet på förskolan som skulle ske utomhus fick flyttas in. Vilket i och för sig gladde mig mycket.

Det är tufft att klä på sig på morgonen. Man vill in i kläderna så snabbt som möjligt. Jag har alltid minst tre lager kläder på mig och tycker det är svårt att vara riktigt snyggt klädd för tillfället. Pettitess kanske, men jag gillar att vara fin.

Förra veckan klippte jag mig. Jag hade bilden med mig, men jag fegade ur. Det blev inte så kort som det var tänkt. Jag har svårt att skiljas från håret. Nu köper jag färg istället. Tur det finns alternativ.

Dags att jobba vidare. Ha en skön vecka och lycka till med alla klädelager.

Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar