torsdag 21 oktober 2010

Härlig höstdag på Södrast, igen



Silverpläterad kedja med två hjärtan 199 kr
Södrast halsband med coinsötvattenspärlor, krackelerade glaspärlor och avtagbar berlock 229 kr.

Min kompis Cia frågade efter tips på present till en 40-åring. Ovan är två halsband som Södrast gjort själv och nedan kommer fina smycken från keramikern Milla of Sweden. Det är en tjej boende på Österlen som gör lite annorlunda smycken som jag inte kunde motstå.

Här är ett långt halsband med stövel 269 kr


Kort halsband med texten "Give somebody a smile" 239 kr


Långt halsband med små porslinsblommor, finns i vitt, brunt, svart 349 kr


Det är så svårt att ta fina bilder på smycken när man inte är proffs. Jag gjorde ett försök iallafall. Idag dekorerar jag om lite på Södrast, pappa är här och snickrar. Dagen går fort och lite danska kunder som har höstlov tittar förbi.

Dags att jobba, för i morgon åker jag till Stockholm och pappa håller ställningarna här på Södrast. Något måste jag få gjort.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar