torsdag 18 mars 2010

Ljus tillvaro på Södrast


Åh, vad ljust och vackert det är på udden idag. Nu är det vår på riktigt. Det är vårlikt här inne i butiken också. Jag har målat och flyttat runt och packat upp varor. Nu är jag ganska nöjd, även om jag har några förbättringar till i sinnet. Påskäggen har redan kommit fram.



Barnkläderna från Villervalla är på plats. Tur att de numera finns upp till stl 128 eftersom jag har en sjuåring hemma. Jag skulle kunna klä på barnen allt jag har, men jag håller mig. Kläderna är iallafall populära hemma eftersom barnen helst vill ha "mjuka" kläder.



Jag har även packat upp massa fina vuxenkläder från Kaffe. Kanske man inte känner för att gå in i provrummet än, men snart så är det dags för blusar och klänningar.
Dags att återgå till prismärkningen.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar