torsdag 1 december 2011

Äntligen 1:a december


Små adventskalendrar finns på Södrast

Vad skönt att vi är inne i december nu. Då kan man satsa ordentligt på julmyset och det behövs. Just nu är det grått och blåsigt ute och idag längtar jag faktiskt inte till min butik på Sveriges sydligaste udde. Det gör jag alltid annars. Jag är på väg till Södrast om en liten stund och jag får väl tända en tjugo ljus och sätta på lite go musik för att pigga upp mig.

Jag har öppnat min adventskalender idag och barnen har fått sina med ett litet paket varje dag. Jag har ju tur som har butik och kan hitta lite roligt här. Annars är det inte lätt för en mamma att hitta 48 små paket. Det är stor risk att döttrarna skäms bort, men det är ju så kul.



Dags att åka till lilla butiken.
Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar