fredag 11 november 2011

Södrast längtar efter advent


Annons i TA på lördag. Kom gärna och drick äppleglögg!

Nu så är jag på gång. Jag känner hur livsandarna återvänder, även om det tar lång tid tills det blir någon jogging (men med tanke på att jag joggat två gånger i år är det ju ingen katastrof). Jag satt nere i butiken igår och dirigerade pappa var alla nya varor skulle ta vägen. Det kom så mycket tungt porslin, så det är tur jag har min pigga och starka far som hjälper mig. Nu ska det tas lite bilder också så jag kan visa det hela.

Mina fina barn gick runt med kusinen i kvarteret och ropade bus eller godis förra måndagen.


Sedan blev de också luftade av min bror och de är så fina i sina Villervallakläder alla tre.


Jag ser så framemot min inspirationskväll den 17/11 då alla är välkomna. Då ska det vara fyllt med blommor och fint med adventsinspiration på Södrast. Det är bra med en tydlig deadline att jobba mot. Tack Susanne för att du knuffade på mig för att göra ett kvällsarrangemang. Jag har haft så mycket planer med modevisningar och annat, men det har stannat vid planer. Så ska det inte vara.

Ha en fin helg!
Kramar Cecilia

1 kommentar:

  1. Hej Hej Cecilia!

    Skönt att läsa att du piggat på dig och att du börjar komma i gång,

    "varje dag är fylld med mirakel"

    Kram
    Syns på torsdag :-)/Susanne

    SvaraRadera