måndag 24 oktober 2011

Höstlugnt på Södrast

Så lugnt att jag kunde åka till Kreta en vecka och fira min Walles 40-årsdag.


Barnen framför hotellets pool på Kreta. De badade och badade - hela tiden. De kallade mig för badkruka - med rätta.

Efter en veckas ledighet är det härligt att vara i sin lilla butik igen. Jag älskar att gå här och pyssla. Snart får det göras fint inför advent och så. Den 17/11 ska jag ha en inspirationskväll kl 18-20. Då är det bara att droppa in. Då vill jag att det ska vara speciellt fint och att det är lite lagom julfeeling. Svår balans så det inte blir för tidigt. Men ljus och lyktor kan man aldrig få för många av.



Det är roligast i butiken när det kommer in nya varor, eller nygamla som nedan. Det håller mig alert.


Armband från Odahl design är på lager igen, 390 kr

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar