tisdag 27 september 2011

Härlig höst!


Just nu är det soligt och fint, men höstmörkret närmar sig och då tänder vi fullt med lyktor. I allafall jag och många med mig. I butiken är jag helt såld på lyktor och har nog köpt in väl många, men de är ju så underbara. Några syns på bild här.


Hänglykta från Miljögården 49 kr

Härligt med hösten är alla äpplen. Jag blev glatt överraskad när jag kom hem efter att ha jobbat och min Walter hade svängt ihop en sagolik äpplesmulpaj, eller två rättare sagt. Det blev att äta smulpaj varje dag efter det. Självbehärskningen blev noll när det var så gott. Barnen älskar inte smulpaj, så det blev mer till mig. Tack och lov har jag över 500 flyers och dela ut, så jag får lite motion och blir av med smulpajskilona. Jag har dessutom köpt snajsiga joggingbyxor för att få mig att tycka jogging är roligt.


Lykta med silverfinish från Affari 39 kr

Jag hoppas att ni kan njuta av höstvädret. Ha det gott!
Kramar Cecilia

1 kommentar: