måndag 21 mars 2011

Härlig start för Södrast!


Vilken härlig öppningshelg det var. Fint väder och mycket folk. Precis som jag vill ha det. : ). Jag blev dessutom extraglad när en favoritkund gav mig en liten chokladask som uppmuntran. Så gulligt! Det känns bra att säsongen startat igen.

Denna vecka fortsätter uppackningen av nya varor. Kläder, kläder överallt. De nya scarfarna för 129 kr i fyra härligt pudriga färger måste t.ex. fram.


Just nu är både jag och lilla Alba hemma och är sjuka. Hostar och snörvlar och känner oss allmänt eländiga, mest jag tror jag. Alba håller igång och har lyckats att plocka fram nästan alla leksaker hon äger och har öst ut dem på vardagsrumsgolvet. Jag känner mig för vissen för att ta tag i det, så det får se ut som kaos här.

Ha en fin vecka! Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar