tisdag 7 december 2010

Lys upp tillvaron


Fin ljusstake att lysa upp tillvaron med - 159 kr

Då är jag hemma med sjukt barn igen. Det känns som någon av barnen är sjuka varje vecka nu i november/december. Undrar om det är så för de flesta småbarnsföräldrar? Tur att man kan underhålla med pepparkaksbak och julpyssel. Det är så tråkigt om TV:n står på för mycket.

I cirka 25 år har jag haft samma frisyr, dvs ingen alls. Jag har vara låtit håret växa och bestämma fritt. Nu funderar jag på att klippa mig och skaffa frisyren nedan. Vågar jag?

Nu har jag fått nya Villervallakatalogen för orderläggning till höst/vinter 2011. Det är så fina kläder och jag vill ha allt på Södrast. Det kommer att bli görsvårt att välja som vanligt. Ole dole doff får det kanske bli.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar