måndag 8 november 2010

Höstruskigt på Söderslätt


Velourkofta från Culture som kommer nästa vår. Frågan är bara ska jag ha den i rosa som ovan eller i benvitt? Ge mig gärna råd. Kolla in luvan så fin.


Dessa jeansen för 599 kr kommer också nästa vår. Jag har redan beställt något liknande, men jag tycker de är så snygga att jag kanske ska ha dessa också?



En måndag i november tillhör väl inte favoritdagarna precis. Livet känns dock lite bättre med en siameskatt liggande nästan på datorn och en möjlighet att arbeta hemifrån. Då tar man sig en kopp kaffe och försöker vara lite effektiv. Det går trögt. Webbutiken går inte framåt alls. Annat pockar på mycket mer, som,juldekoration och så vidare.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

3 kommentarer:

  1. Hej! Å vilken fin finmunkis! Jag hade köpt den rosa men jag skulle beställt den i benvitt med. Mycket sugen på den rosa faktiskt - vet inte om det blir så kallt att man behöver munkis här i vinter. Har dock använt min lite. Synd att de inte har midnattsblått och mossgrönt. Är jeansen mkt olika hade jag beställt de andra oxå, annars inte.
    Kramar från Nettan

    SvaraRadera
  2. Tack för råden. Jag tar munkisen i rosa istället. Jag behåller nog byxorna för de var så snygga.

    Dags att lämna på dagis nu. Vi hörs. Kram

    SvaraRadera