onsdag 2 juni 2010

Södrast sju dagar i veckan



Nu har sommaren officiellt börjat. Turistbyrån och jag har öppet alla dagar i veckan.

När jag kom igår och tittade ut genom mitt fönster fick jag en lite chock - min vackra utsikt var förstörd. Turistbyrån hade ställt en bod precis vid mitt fönster. Jag sprang och klagade och de flyttade boden samma dag, så nu ser det ut som vanligt igen. Puh!

Det var rent allmänt en urtråkig dag igår, så idag blir det förhoppningsvis bättre. Solen skiner och mina små snurror jobbar på i havsbrisen.



Det är så vackert väder att jag nästan cyklade till jobbet idag, men efter Alba cyklat till själv till dagis fanns det ingen tid kvar till det. Viktigast var iallafall att hon var glad och nöjd. Kanske cykeltur imorgon? Jag har lovat mig själv att promenera och cykla mera.

Ha en skön vecka!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar