tisdag 11 maj 2010

Äntligen lite sol


Kan det se ut så här snart?

Vi nordbor behöver sol. Kom gärna hit med den, tack. Jag vill och behöver bunkra upp solenergi i kroppen. Jag känner mig ovanligt trött och tror det beror på den trista våren. Nu äter jag vitaminer och hoppas att kvickna till snart. Det behövs för jag känner mig disträ och lägger t.ex. smöret i mikrovågsugnen istället för kylskåpet och idag glömde jag att jag redan plockat upp lillflickans cykel från vägen och trodde för en stund att någon tagit den. Sedan visade det sig att det var jag själv. Snopet!



Många nya kläder och tofflor på gång i butiken. Här är en snygg blus som finns på Södrast för bara 299 kronor. Jag har lånat den fina bilden från Mandel design.

Ha det gott!
Kramar Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar